Informatiepagina's

Foto-borrel, € 41,50 p.p., 1 uur +/-

Al vanaf 1 persoon kun je bij ons een fotoshoot boeken in de stijl van de oude meesters en om in stijl te blijven kun je daarna aan de overkant een borrel drinken in het proeflokaal De Drie Fleschjes dat nog dateert uit de Gouden Eeuw.

In onze fotostudio leggen we jou vast als een door jou in de fotostudio uitgekozen meesterwerk. Je krijgt 1 foto mee in een lijstje, 1 foto als postkaart en 1 foto per e-mail. Kom je met 2 of meer, dan mag je kiezen of je alleen op de foto wilt gaan of juist samen. Er kunnen maximaal 6 personen op 1 foto. Na de fotoshoot, waarbij eigenlijk altijd veel gelachen wordt, loop je naar proeflokaal De Drie Fleschjes aan de overkant.

Dit proeflokaal bestaat reeds 365 jaar en er is sindsdien aan het interieur weinig veranderd. Het klassieke drankorgel (vijftig vaten) staat nog steeds op dezelfde dominante plek. En ook de verzameling burgermeesterflesjes is nog steeds in volle glorie aanwezig. Naast de oude sfeer krijg je in De Drie Fleschjes op vertoon van onze meegegeven vouchers ook 3 borrels te proeven. De namen van de borrels spreken tot de verbeelding. Wat dacht je van ‘rondje om de kerk’ of ‘Saskia’ (de vrouw van Rembrandt)? Daarnaast is er in het proeflokaal altijd wel iemand die in is voor een praatje!

Deze deal is te reserveren vanaf 14.00 's middags. Wil je deze combi-deal reserveren bel (06-29517295) of mail (info@museumfoto.amsterdam) ons dan! De deal kan alleen rechtstreeks via Museumfoto geboekt worden.

Share our website