Informatiepagina's

Foto-ontbijt, € 30,00 p.p., 1 uur +/-

Van 2-4 personen kun je bij ons een ontbijt bij de Drie Graefjes (vestiging: Dam) met fotoshoot boeken.

Iets leuks en gezelligs doen met jouw vriend, vriendin, zus, broer, vader of moeder? Dan is dit een heel leuk begin van jullie dag! Maak een keuze uit een zoet of hartig ontbijt (inclusief een drankje) van de menukaart van De Drie Graefjes – bekend vanwege hun eigen bakkerijen – en kijk ondertussen alvast vanuit het raam wat er in onze fotostudio gebeurt!

Zit het ontbijt er in, dan kunnen jullie naar de overkant naar onze fotostudio lopen.

Hier gaan jullie samen danwel alleen als meester of meesterwerk op de foto. Het uitzoeken van de kostuums, ‘verkleden’, elkaar in kostuum zien en het resultaat op de foto heeft altijd veel plezier tot gevolg. Jullie krijgen van deze belevenis 1 foto p.p. mee en de originele foto wordt ook per e-mail verzonden, daar kan je thuis nog leuke dingen mee doen.

Deze deal is te reserveren van dinsdag t/m vrijdag en op zaterdag van 09.30 tot 13.00 uur. Wil je deze combi-deal reserveren bel (06-29517295) of mail (info@museumfoto.amsterdam) ons dan! De deal kan alleen rechtstreeks via Museumfoto geboekt worden.

Share our website